Schoolmaatschappelijk werk

Mijn naam is Fleur Krebbers. Ik ben de schoolmaatschappelijk werker op de Willem Alexanderschool. U kunt bij het schoolmaatschappelijk werk terecht met problemen en zorgen met betrekking tot opvoeding, gezin, gedrag en problemen op school, anders dan leerproblemen.

Als schoolmaatschappelijk werker bied ik kortdurende en preventieve hulp aan kinderen en ouders. Daarnaast bieden wij vanuit Kwadraad verschillende cursussen aan op het gebied van weerbaarheid, echtscheiding, faalangst en meidenvenijn. Alle hulp van het schoolmaatschappelijk werk is geheel kosteloos.

Mocht uw vraag niet bij het schoolmaatschappelijk werk passen, dan ga ik met u op zoek naar betere passende hulp, waarbij gebruik wordt gemaakt van korte lijnen binnen de hulpverlening. Uiteraard gaat alles in overleg met u als ouder.

Als schoolmaatschappelijk werker heb ik nauw contact met de intern begeleider van school, en maak ik onderdeel uit van het jeugdteam in de Hoeksche Waard.

Indien u een vraag heeft over schoolmaatschappelijk werk of u twijfelt of uw vraag bij het schoolmaatschappelijk werk of bij het jeugdteam thuishoort, kunt u altijd vrijblijvend contact opnemen met mij of via de leerkracht van u kind of de intern begeleider.

Ik ben bereikbaar op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag via telefoonnummer 06-40799650 of e-mail f.krebbers@kwadraad.nl